Station branding Delta

Vraag & Strategie

Delta is sinds jaar en dag dé leverancier van gas, elektriciteit, internet, radio- en televisie in heel Zeeland. Ze zochten een partner die ze kon begeleiden bij het ontwikkelen van een corporate animatiestijl en een professionele station branding, om het totale merk te versterken, zowel in beeld als in geluid.

Zo is er een samenwerking ontstaan, waarin we organisatiebreed motion design voor Delta en Delta Fiber Nederland ontwikkelen.


Oplossing

Het startpunt van onze samenwerking was een serie interactieve uitleganimaties, waarna de Delta identiteit werd uitgebreid met een eigen station branding. Want zeg nou eerlijk, we weten meestal wel hoe een logo eruit ziet, maar hoe beweegt het? En hoe klinkt het? En omdat we vinden dat bewegend beeld steeds belangrijker is, en het een rol verdient in alle geledingen van een organisatie, zorgen we er graag voor dat het consequent wordt toegepast, door je hele organisatie.

Kortom, we vertaalden de nieuwe stijl naar uitingen op het gebied van station branding, introduceerden sound branding en ontwikkelden branding en animatie templates waarmee het merk consistent blijft en de identiteit versterkt wordt.

soundlogo en animatie met een positive, happy vibe dat het merkgevoel van Delta draagt

de elementen van een sterk merk worden consequent en breed toegepast

bewegend beeld wordt niet alleen on-air en online, maar ook in bijvoorbeeld socials toegepast

iconen en illustraties ondersteunen de beeldtaal op een heldere manier

eigenzinnige animaties brengen Delta herkenbaar in beeld

Helping Delta move forward!